Donec eu elit in nisi placerat tincidunt in eu sapien. Proin odio nunc, interdum vel malesuada pretium, fringilla sit amet metus

TOPIC: russian-production.net

russian-production.net 1 year 7 months ago #610

  • uwokax
  • uwokax's Avatar
אני צלם מאז 1983 יותר מ -37 שנים, כאשר הם עדיין צילמו את השלילי ועיצבו את התמונות לפני הדפסתם. למדתי צילום במועדון 18 בתל אביב, בשורות הראשונות של בתי הספר לתמונה בארץ.
צילמתי עבור עיתונים גדולים מסוימים בארץ (מעריב, הארץ, סמן, פנאי פלוס, לאשה וכו') וצילמתי עבור תאגידים מבוססים ומוצקים, ביניהם מיקרוסופט, אלביט, נמט, עיריית רמת גן, גבעתיים, יפו וכדומה. לפני כן עבדתי עם עיתון "היטון" (המבוגרים בבית כנראה יזהו) וצילמתי הרבה אנשים ציבוריים ואוכלוסיות פופולריות בזכות הגבול, ממייקל ג 'קסון, סטינג, סיימון וגרפונקל ועד ידוענים ישראלים כמו ג' ורדן ארזי, עפרה האזה, אריק איינשטיין, שלום חנוך, שלמה ארצי ועוד פוליטיקאים.
התקנתי את lens4rent עבור בעלי מלאכה, לומדים וחובבי צילום, הם רוצים את המסגור המושלם עם השקעה נמוכה במיוחד, וגם עבור אנשים שמנסים לנסות את המכשיר, לפני שהם לוקחים אחריות על המצפון שלהם ורוכשים אותו במו ידיהם. אני רק לשכור ציוד אשר ייתן לך תמונות של high-fi העליון ואת הצופה יש הזדמנות לשכור ציוד צילום ממני, כמו גם עבור המדינה, אבל גם עבור סיור בחו " ל (אם אתה זז במשך תקופה ארוכה של היום תקבל את ההזדמנות כדי לקבל הנחה משמעותית במחיר!).
The administrator has disabled public write access.